FAQ

Veelgestelde vragen:

Wat is de levertijd?

De levertijd van alle artikelen bedraagt 1-5 werkdagen, vaak worden de items al binnen 1 - 2 dagen verzonden, ook de custom made items. Omdat ik naast de webshop ook nog vlieg als stewardess kan dit soms iets uitlopen. Mocht de levertijd langer dan 5 werkdagen zijn wordt dit aangegeven op de homepagina en op social media.

Kan ik met spoed bestellen?

Dat is mogelijk, neem even contact met ons op dan bekijken we wat de mogelijkheden zijn.

Kan ik mijn eigen product samenstellen?

Ja, dat kan! Stuur even een mailtje met je wensen naar info@lovelinn.nl

Is het mogelijk een naam met een leesteken in een artikel te verwerken?

Helaas hebben wij geen letterblokjes met speciale tekens in het assortiment Leestekens als umlaut (Ü), TREMA (Ë), accent aigu (É) of accent grave (È) zijn niet mogelijk. Mocht de naam een spatie of streepje bevatten lossen we dit op door er een kraal tussen te plaatsen.

Hoe maak ik het item schoon?

Alle siliconen kralen kunnen gemakkelijk afgespoeld worden, ook kunnen deze met een licht vochtig doekje of billendoekje afgenomen worden. 

De houten onderdelen alleen met een licht vochtig doekje schoonmaken ivm de werking van het hout.

Kan mijn bestelling ingepakt worden?

Alle gepersonaliseerde items worden standaard als mooi cadeautje verzonden, wil je een kaartje toevoegen met een persoonlijke boodschap? Geen probleem, laat even een berichtje achter bij opmerkingen aan het eind van de bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt op verschillende manieren veilig betalen:

IDEAL (Nederland), Sofort (België), Paypal, Creditcard (VISA en mastercard), achteraf betalen via Klarna of via automatische incasso.

Zijn de artikelen veilig voor mijn kleintje?

De items zijn veilig en getest en voldoen aan de Nederlandse safety norm, de items worden zorgvuldig in elkaar gezet en gecontroleerd.
Bij ieder van deze items zal een veiligheidsinstructie meegezonden worden en is het aan de toezichthouder deze na te leven.

Lovelinn is niet aansprakelijk voor het gebruik van deze producten.
Controleer regelmatig de artikelen en bij twijfel over de veiligheid dient u deze niet meer te gebruiken.

Materialen die wij gebruiken zijn BPA vrij, zonder weekmakers of andere chemische toevoegingen. (Siliconen)
Veilig voor je kleintje, hout is onbehandeld en gladgeschuurd.

Mijn bestelling is (nog) niet aangekomen?

Is de bestelling verzonden met een track&trace code? Neem even contact op met de klantenservice van post.nl om te kijken of zij het pakje kunnen achterhalen.

Is de bestelling verzonden met brievenbuspost zonder track&trace code? Post.nl bezorgd vaak de eerstvolgende werkdag (muv maandag) echter kan het wel eens gebeuren dat het pakje kwijt raakt. No worries, vaak komt deze vanzelf weer terecht. Is deze na 10 werkdagen nog niet gearriveerd neem dan even contact met ons op.

Mijn artikel vertoont een defect.

Mocht een item onverhoopt een defect vertonen, ondanks dat er zorgvuldig mee is omgegaan, dan kun je het item ter reparatie terugsturen. Het item wordt dan kosteloos (met uitzondering van de verzendkosten) gerepareerd, vervangen of vergoed. Stuur ons even een mailtje (info@lovelinn.nl) zodat wij het goed met je kunnen afstemmen.

Hoe kan ik mijn bestelling of artikel retour zenden?

Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn dan kun je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst, ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking, retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag terug, exclusief verzendkosten. Mocht er tijdens de verzending een defect zijn ontstaan aan het item, laat het even weten via info@lovelinn.nl. Graag het product goed beschermd in bubbeltjesenvelop/verzenddoosje naar ons terugsturen. Zodra wij het item ontvangen, sturen wij een nieuw exemplaar toe. Het is niet mogelijk om in opdracht en op maat gemaakte artikelen te retourneren.

© 2012 - 2021 Lovelinn | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel